essma

essma
@Filarmonik
“Don't regret it and move on!” ༄
'Seni böyle mi kaybettim..
Müzik
Reklam
"Ben de bunları hayal ederken, Hiç de belli etmezdim ama... Ne giyerse giderdi hoşuma, Öyle tatlı bela ki başıma..."
Müzik
"Özlemiyormuşsun beni, öyle diyorlar..."
Müzik
"Sen hayata karış, ben daha da biteceğim.."
Müzik
"Bazen bana gelir gider, Seni dert etmeler.."
Müzik
Reklam