essma

essma
@Filarmonik
“Don't regret it and move on!” ༄
Seni öpmeden gidersem; Tutmaz ayaklarım. Seni bulmalıyım. Kalbine dokunmalıyım..
Müzik
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
'bana son kez bak, uzaklara savrulalım..
Müzik
"Beni kalbinde öldürsen de, hâlâ her şarkımı sana yazarım.."
Müzik
On the balcony and I'm singing.. ♪♪♪
Müzik
And let's dance by the ocean.. 🌊
Müzik