"Merhaba.
Seninle konuşmak istediğim bazı şeyler var.
Ama nerden başlayacağımı hiç bilmiyorum.
Yada başlamalı mıyım, onuda bilmiyorum. Neyse...
Aslında hiç gitmeni istemedim.
Sen giderken ses de etmedim.
Böyle bi' yıkımı hiç görmemiştim daha önce.
Kendimi kaybettim resmen.
Özlediğim çok zaman oldu.
Baya bi' özledim yani.
En boş şeyleri bile...
Konuştuğumuz bi' sürü kelimeyi...
Sürekli aklımda tutmaya çalışıyorum.
Unutmayayım diye uğraşıyorum.
Seni, gerçekten, seni ve anılarımızı unuttuğumda gideceksin gibi hissediyorum.
Aslında uzaktan baktığında psikopatlaşmış bi' hâle benziyor.
Ama değil ya...
Sanırım çok seviyorum...
Ve bir gün gelirsin diye düşünüyorum.
Ki bence gelirsin, neden gelmeyeceksin ki?
Artık karamel makiyato ısmarlamamada gerek yok.
Çok iyi karamel makiyato yapmayı öğrendim.
Hakkını veriyorum yani bazı şeylerin.
O yüzden gel sana bi' karamel makiyato yapayım."