essma

essma
@Filarmonik
“Don't regret it and move on!” ༄
İnsanlar acımasız. 'İyi' sadece hayallerde..
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yediden yetmişe Herkeste aynı cümle 'Aşk yakar yıkar seni, Sen de bu derde düşme...' "
Müzik
Hep uğraştım benim ol diye, Gözlerinden düşüp ölmeye, Gerek yok böyle sevmeye...
Müzik
"Merhaba. Seninle konuşmak istediğim bazı şeyler var. Ama nerden başlayacağımı hiç bilmiyorum. Yada başlamalı mıyım, onuda bilmiyorum. Neyse... Aslında hiç gitmeni istemedim. Sen giderken ses de etmedim. Böyle bi' yıkımı hiç görmemiştim daha önce. Kendimi kaybettim resmen. Özlediğim çok zaman oldu. Baya bi' özledim yani. En boş şeyleri bile... Konuştuğumuz bi' sürü kelimeyi... Sürekli aklımda tutmaya çalışıyorum. Unutmayayım diye uğraşıyorum. Seni, gerçekten, seni ve anılarımızı unuttuğumda gideceksin gibi hissediyorum. Aslında uzaktan baktığında psikopatlaşmış bi' hâle benziyor. Ama değil ya... Sanırım çok seviyorum... Ve bir gün gelirsin diye düşünüyorum. Ki bence gelirsin, neden gelmeyeceksin ki? Artık karamel makiyato ısmarlamamada gerek yok. Çok iyi karamel makiyato yapmayı öğrendim. Hakkını veriyorum yani bazı şeylerin. O yüzden gel sana bi' karamel makiyato yapayım."
Müzik
I just want you.
Müzik