Filiz

Filiz
Öyle bir gitmek istiyorum ki, gittiğim yerde ben bile olmayayım...' . . . . . . . Edebiyat
‘’Eski evler gibiyiz seninle biz İşi bitmiş, içi geçmiş! Yine de Önümüzden geçen herkes en az bir kere Kafasını çevirip saygıyla bakıyor Demem o ki seninle biz Eski bir hatırayken bile güzeliz…’’ .
Reklam
"Yine alışır mıyım acaba? Şiire, tütüne ve insana..." 
“Öyle zaman olur ki, odada yalnızken bile “yok oluverir” insan, bunun nedenleri çoktur, Kişi yaşarken bile ölebilir…
Herkesin başkasını konuştuğu Bu aynalar pazarında Seni kimselere söylemeden öleceğim. Şükrü Erbaş
Elimize batan kıymıklar kalbimize yürür mü sence?
Reklam