Filiz

Filiz
Öyle bir gitmek istiyorum ki, gittiğim yerde ben bile olmayayım...' . . . . . . . Edebiyat
Meğer ne çok olmuş gökyüzüne doyasıya bakmayalı....Gece yarısı ansızın kayan yıldızlardan dilek tutmayalı... İyi geceler
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"___Hangi mevsimdeyiz böyle Paletimdeki renkler kaskatı Oysa Durmadan boyamalıyım, hiç durmadan Renklerini yitirmiş hayatı, Mevsimlerden keder mi, söyle.." .
En çok da büyük hikâyelerin büyük kahramanlarından olmamak acıtır içimizi.  Çünkü biliriz ki, büyük hikâyelerin büyük kahramanları her türlü sarsıntıya rağmen gitmeyi becerebilenlerdir. Günaydın
Kitap önerisinde bulunabilir misiniz?
Ah, alışmak !..  Hislerimizin şimşeğini bir saniyenin ummânında bir katre kadar yaşatıp yutan dipsiz uçurum..