Filiz ARI

Filiz ARI
@Filizarii47
@Filizarii47·
·
sabitlendi
Şairin; "Yaşım 18 ama sana kırk yıldır aşığım" Dediği yerdeyim.
Alıntı
Reklam
Bir kitap okurken bile sayfanın ortasında senin yüzünü görüyorum...
Oblomov:
"Aşk ruhun kangren olması demektir; öyle bir hızla ilerler ki..." (Sayfa: 255)
Oblomov
"En çok hangi müziği seversiniz?" "Ne bileyim; her çeşidini. Bazen bildiğim bir havayı laternada işitince hoşlanırım. Bazen de operayi yarisinda birakip giderim. Bazen Meyerbeer hoşuma gider; bazen de gemici türküleri: Ruh halime bağlı. insan bazen Mozart'ı bile dinlemek istemiyor.."
Siz kendinize inanın,başkaları da size inanacaktır...'
1000Kitap
Reklam