Ben eylülü sevmiyorum. Önceden de sevmezdim. Lise sona kadar okullar yüzünden sevmedim. Sonrası mı? Hep ayrılık tohumları yeşerdi. Yoruluyorum, bazen de bitiyorum. Sevgiyi yaşamayı bilmektir; ötekileştirmeden, saygının dışında karşılık beklemeden öyle uzun uzun ufuklar da kaybolmak.