Lolololotussss

Mezarlık gibi bir yer olan kalbim bir tapınak olacak.
Reklam
O günlerde henüz gençtim. Kafamda birçok parlak, birçok da karanlık hayaller vardı.
Bakışları kendi içine dönmüş, kalbine kadar inmiş, o andaki gerçekleri değil de, hatırladığı bazı şeyleri görüyormuş gibiydi. Acaba bu kız iyi mi kötü müydü?
Sanki ateşe yanma der gibiydi bu. Benim içimi kemiren derin acıyı kadıncağız nasıl anlayabilirdi.
O karanlık akşam saatlerinde ruhum derin bir acı içindeydi. Kalbim isyan doluydu. Ama bu savaş koyu bir karanlık, bir bilgisizlik içinde geçiyordu.
Reklam