Hıçkırarak değil de, sessizce göz yaşı dökebiliyorsa o insan bilin ki ruhunun hıçkırıklarını dindirmeyi öğrenip başarmıştır. Aslında en acılı ağlama da sadece göz yaşı dökmekten ibret olanıdır...
Öyle güzel bir kız değilim, öyle dikkatleri üstüme çeken bir kızda değilim. Genellikle ikinci planda olurum. Çok umursamazlar beni onlar için görünmez biriyim. Belkide insanlarla çok samimi olmamamdan kaynaklanıyor bilemem...