endoplazmikgaripokur

endoplazmikgaripokur
@Fosforluokur
Ne diyeyim Allahım ben sana biraz platoniğimdir biliyorsun.
Ve hâlâ sımsıcak durur anılar sımsıcak ve biraz boynu bükük Ne varsa yaşanmış ve paylaşılmış yasak bir kitap gibi durmaktadır ve firari bir sevda gibi Şimdi duvarlarda resmin Ahmet Telli
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
hadi yaz sen de... çünkü, birini mektup yazacak kadar seviyorsan, ne mutlu sana! yaşıyorsun.
Benim de yaban bir çığlığım vardı, çok zaman oldu, teslim ettim onu rüzgâra.