Bence insan okumalı fakat okumakta vakitten verilen bir eylemdir. Tabi ki yaşayış biçimi dünya görüşüne göre değişkenlik gösterir okunanlar. Fikrimce ve şahsım adına okumanın asıl kıymeti vakitten eksilten aktivitenin bilgice, düşünce olarak şahsiyeti entelektüel doluluğu sağlayabilecek şekilde kitaplar okunarak olmalıdır. Hayatınızda binlerce kitap okuyabilirsiniz bunlar size binlerce acıyı da tecrübe ettirebilir binlerce aşk karmaşasını da tecrübe ettirebilir. Önemli olan her tecrübeden kısmı bir pay alarak asıl bir hedef doğrultusunda okuma yapılmalıdır. Dediğim gibi bu benim şahsi okuma tekniğim ve görüşümdür.