Yaşadığım sokak,sokak lambaları,şu an içinde bulunduğum ev,salondaki mobilyalar,bir gün hepsi ortadan kaybolacak.....tıpkı bedenim gibi.Ama bir şey var ki kainatın ruhunda iz bırakacak: SEVGİM.youtu.be/vhNOIFwWM34
İnsan bir kadını severse,o kadın doğrudan doğruya yeryüzünün en iyi kadını olur.Herkes en iyi kadını sever,bu inançtır işte.inancı olmayan insan sevemez.