Çünkü duygularınla var oluyorsun. Yitirdiklerin, ertelemişliklerin, vazgeçmişliklerin... Ve çok dahası... Her biri farklı renklere boyuyor dünyanı. Her duygunun ötesinde, yüreğinle yarış ediyorsun âdeta.
O "Git" diyor, sen kalıyorsun. O "Sil" diyor, sen seviyorsun. Yüreğinle adeta bir mahkemeye çıkıyorsun.
O yüzden, bazen seçimlerinden ibaret oluyor hayatın ve sen seçtiğin duyguların sonucunu yaşamakla mükellefsin...
Bazen yüreğinin, bazen kendinin, bazen hayatın emrettiğini yaşamakla...