Her insanın kalbi acı çeker, ama bu acıyı farklı şekillerde ifade eder. Bazıları gözlerinde, bazları ise gülümsemelerine saklar. Ben gözlerinde saklayanlardanım… Zaman kalbi asla iyileştirmez. Sadece kalbin acıyı unutmasına izin verir.
Dibe vurmuş gibi hissettiğinizde gördüğünüz tek şey karanlıktır. Ama pes etmeyin. Hiç bir şey sonsuza dek sürmez. Bir gün rüyadan yeni uyanmış gibi hissedeceksiniz. Kim bilir belki de yarım kalmış rüyanızı tamamlayacaksınız!!!