Bir kitap, içimizdeki donmuş denize indirilmiş bir baltadır… Eğer okuduğumuz bir kitap bizi kafamıza vurulan bir darbe gibi sarsmıyorsa, niye okumaya zahmet edelim ki?
Çok okuyunca, kitap kurdu olacak ablası... ^-^
"Kurşun da bir nasip işiydi elbet, Hesap işi değil. Kimin yüreğini delip geçeceği, kiminin de yüreğinin üzerinden teğet geçeceği bir Takdir-i ilahiydi..."