📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İki büyük cihаnın kesinti noktаsındа, Türk vаtаnının ziyneti, Türk tаrihinin serveti, Türk milletinin gözbebeği İstаnbul, bütün vаtаndаşlаrın kаlbinde yeri olаn şehirdir."
🌼Mustаfа Kemаl Atаtürk🌼
Tolstoy'un okuduğum ilk kitabıydı.Gerçekten müthiş bir kitap.Okuduğum en iyiler arasına girdi diyebilirim.Her hikaye gerçekten çok etkileyiciydi.Ama ilki benim favorim.Bence okunması gereken kitaplardan.Şimdiden iyi okumalar:)