Kitap, sarsıcı bir dil ile işlenmiş. Tüm gerçekliği yüzümüze sert bir şekilde çarpıyor.
Ama Din ile olan kısımlarındaki anlatım beni oldukça rahatsız etti!!!
Bir hikaye var ki, bence insanı şekillendiren, bir ömrü, bir kalbi kurtaran…
‘Serpil’in hikayesi…
Bu hikayede anlatılmak istenilen, kitabın genel duygusu diyebilirim.
‘’ Çünkü annesi onu bağrına basmış birini, siz asla öldüremezsiniz.’’
‘’ Çocuğumu kendimden korumazsam
çocuğum kendisini başkalarından nasıl koruyacak? ‘’
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖