Fuzulî

Ya bazen buradan konuştuğum kişiler oluyor. Fakat kimsede bir sicaklik sezemiyorum. Ben mi fazla samimi davraniyorum, yoksa karşı taraf mı samimi olamıyor? bilemiyorum. Sonra bu uygulama uzerinden dusunerek "okunan o kadar kitap nereye gidiyor, neye tesir ediyor?" diye soruyorum kendime. Samimi olmanin bazilarina gore kitap okumayla alakasi yokmus gibi gozukebilir ama en azından bir guleryuz gostermenin, Allah razı olsun demenin kitapların bizi "düzgün insan kılmak"la bir alakası var, olmalı. Çünkü Sadi Şirazi' nin bu sözü geliyor aklıma "Ne kadar okursan oku, bilgine yakışır şekilde davranmıyorsan cahilsin demektir."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Söz amele dökülürse kalır, yazı sadece bir formalitedir.
Gençler mescide aksa, kurtulur Mescidî Aksa..
aynen ne guzel de demişler; susmak değil de konuşmak helak eder diye..
Uyuyunca geçmez. Geçerse uyursun..