Feyza

Senin gibiyim,ey gece ! Sessiz ve derin;
Reklam
Seni en çok yoran şey nedir?" diye sorarlarsa : Herşeyi hissetmek ama her şeyi Soyleyememek." derdim
Bir cam kenarında, Dalıp Dalıp Unutsak Herşeyi.
Hani kimseye zararım yoktur Ama sen Ziyan olmuşsundur ya... öyle işte.....
Zamanla ipin ucunu bırakıyor insan. Kime sabır göstereceğini, Kimden fazgeçeceğini, Kime "sen benimsin" Ve kime "sen bilirsin" diyeceğini de, ...zamanla anlıyor...
Reklam