Fidan

Fidan
@Fydanme
Size olan saygım, duyduğum sevgi ya da yaşanmışlıklarımız belki birer nedense de, bu sefer ilk defa kendimden daha değerli değil. Kendimden daha gerçek de değil. Bir benliğim var benim, kurallarım, olmazsa olmazlarım var. O nedenle, bu sefer: Hayır!
Sayfa 159·Kitabı okudu
Reklam
Sınırlar güzeldir! Ne mutlu hayır diyebilene!
Sayfa 158·Kitabı okudu
İnsanlara hayır demek, acı bir şurup içmek gibidir. İlk başta çok zorlanırsınız ama sizi onun iyileştireceğini bilirsiniz.
Sayfa 155·Kitabı okudu
İnsan çok sevmekten, kıyamamaktan, kızamamaktan, üzememekten ve hep alttan almaktan kaybeder. Hayat, ilk olarak kendini yok sayanları harcar.
Sayfa 151·Kitabı okudu
Unutmayın, insanlar en fazla on dakika konuşur sizin hakkınızda. Siz ise hak etmemiş olduğunuz hayatı bir ömür yaşarsınız.
Sayfa 136·Kitabı okudu
Reklam