Kadının 40'ında girdiği dönemeçe, erkek 50'sinde giriyor... Hassas bir dönem.Sancılı.Erkek o ana kadar hayatı hiç bitmeyecekmişçiesine bir savurganlıkla yaşarken atladığı şeyleri hatırlamaya başlıyor.50'nin özel bir anlamı var.Yüzyılın yarısı yarım asır... Asırlık bir çınarın yarım ömrü gibi...
50! Erkeğin durup hayatına baktığı bir an:Geride kalanların hesabını yaptıkça gelecek günlerin değere bindiği bir eşik! Öyle bir eşik ki bu bazı erkekler bir mutluluk dalgasının etki alanına, bazıları ise bir girdabın içine çekildiğini hissediyor.Duvara toslayan da oluyor, bir farkındalık vitesiyle depara kalkanda...