Güneş

Güneş
@GUNES91
Bana gülüyorlar çünkü farklıyım Ben de onlara gülüyorum çünkü hepsi aynı......
Sabahınız xeyir 🌞 Günaydın 🤗 Roj baş 🌼
Reklam
Kötü insanladan iyi olmalarını beklemeyin bu mümkün değil . Ama iyi insanlar yaşadıkları hayalkırıklığı ve ihanetlerden dolayı kotulese bilirlər . Ve geri dönüşü yok . Kimseyi kötülüğe mahkum etmeyin . GÜNEŞ.
Əgər bir probleminiz varsa onu hell etməyə çalışın . Əgər hell edə bilmirsinizse onu problem etməyin !
Kaybetmemek için cabalayinca hiç vazgeçmezsin sanıyorlar .
Reklam