Güneş

Güneş
@GUNES91
Bana gülüyorlar çünkü farklıyım Ben de onlara gülüyorum çünkü hepsi aynı......
düşünceniz ?
Aptallara göre insan ırk ,cinsiyyet ,milliyet,yaş ,statü,reng ,din ve dil başta olmakla 8 katogoriye ayrilrlar .Halbuki olay bu kadar komplike değildir. İnsanlar sadece 2 ye ayrılırlar. İyi insanlar ve kötü insanlar. A.E.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın heyatda güçlü olmasi önəmli deyil ,güçlü hiss etmesi önemlidir
İnsan ve Duygular
gününüz aydın
Bəzən hər şeyi unutmaq üçün yatmaq gərək amma röyyaları hesaba qatmatiq .
Bir sayfa aç, yaz ömrümü Düşlerinde büyüt beni Hatıralar fısıldasın, saçlarında uyut beni Hatıralar fısıldasın, saçlarında uyut beni Gel, mavi gecede sus Kimseler duymasın, sev Uzaktan dokunmadan sus Yavaş yavaş öldüğümü Annem bile duymasın, sus Bir sevdaya tutulmuştu gönlüm Ateşti sanki, ekmekti, su gibiydi Sarıyordum yorgun düşleri Selamlamıştım en güneşli günleri Elimde sazım dudaklarım nöbet tutuyordu yarınları Bir sevdaya tutulmuştu gönlüm Ateşti sanki Dicle gibi asi ve mertti Dinmiyordu aykırı umutlarım Lakin aşk susacaktı, bekleyecekti vuslatı Çünkü yüreğimin yarısını emanet ettiğim yere Değişmiştim özgür yarınları Ölüm ağır ağır geliyordu Ben ise koşuyordum ona, aç ve susuz Bir şarkı yaz benim için Sözlerinde avut beni Tenim soğuk, yol karanlık
Müzik