Eddi anter İnkar isimli Kitabından bir kaç yorum
yarıladım da biraz :)
İnkar etmiyoruz haşa
İNKAR edenler kaybetti diyoruz
Yeni başladığım
Kitap İnkar
Haydi güzel okumalar sahi siz ne okuyorsunuz?:)
Kitaptan az da olsa bir kaç yorum yapalım istedim
İnkar etmeyenler sorularının cevaplarını buluyor
İnkar edenler ise koca bir delikte kayboluyor
Kitap da Yaratılışının anlamını arayan güzel bir karekter var
Ve aslında biz yokluktan geliyoruz
Var olduğumuzu zannediyoruz aslında yokuz
Çünkü elbet bir gün yok olup göçeceğiz
Ve şurası çok etkiledi beni neden sizce yeni doğan bir bebek
Ellerini yumar?
Çünkü ona bir melek
Burnu ile dudağı arasına fısıldar bu Dünya senin diye daha sonra öldüğünde ise Dünya’yı avuçladın o ellerini açıp öylece her şeyi bırakıp gideceksin.
Şimdilik bu kadar olsun kitap Canlar :)