Benimle yaşlansana, beraber kitap okur, çay demleriz ben şiirler yazarım sana. He birde, her sabah için şükür ederim. Sonra sen uyanınca gözlerine bakar "amin" derim. Amin, bu günde gördüm seni, bu günde güzel geçecek demek ki. Ben herkesin sevdiği gibi değilde, dua gibi sevmek istiyorum. Kalbimden gönlümden kopan gizli saklı sözler gibi. Düşünsene kim duasını sevmeden diler ki ?