Ne olacaksa olsun dönmeliydim. Ya Hamuş “aşk” olacaktı, ya ben aşk için ölecektim. Ben aşkın hâmuş halini seçtim " Sessizce Seni Seçtim Bir Tek Seni Sessizce Sevecektim " ...♠️
Gurbet , mesafeler olunca değil de seni anlayan bir yüreğin , seni seven bir çift gözlerin bile kalmadığı yerdir. Gurbet senin gözlerinde benim ise yüreğimde gizliymiş ...🌪️
Yağmur damlası kadar çok , kar tanesi kadar narin düşmek isterdim o güzel güneş gibi sıcak gülüşüne. Sonra yavaş yavaş erimek isterdim yüreğine doğru giden o minhacda usulca , hâmusca ...🌧️🌨️