Nimetler şükür ister, şükür görmese gider, Şükür nimeti ziyadeleştirir.. (Dini katma diyorlar, dinsiz iman mı olur?)
Ey ehli iman.! Bolluğuda veren Rabbimiz (El-Bâsıt), darlığıda veren Rabbimiz (El-Kâbıd)
Sebebleri ilâhlaştırmayalım.! (Deprem, Hükümet, Amerika, vs,vs) Rabbimiz sebebler eliyle çeker alır, sebebler eliyle dilerse verir. VesSelam..