Alıp başımı gitmek istiyorum
Gündüzün ve gecenin olmadığı bir yere
Sessiz
Sensiz
Yalnız
Önüm deniz
Yatağım toprak
Sevdiğim maviden bir gökyüzü
Başka bir şey istemiyorum…
Alıp başımı gitmek istiyorum… #y:30165
“ayakkabılarını kapımın önünde görmeyi istiyorum!
çünkü bu,
seni seviyorumun içine nal salmak demektir
ve hareketinin bana durduğunu akla uydurur.
oysa seni sevmem toplumu meşru kılar
ve gitmen beni dile indirger sevgilim”