Sevdikleriniz yanınızdayken anneniz ,babanız,nineniz,dedeniz🤍kıymetini bilin olur mu .. cenazeler gidenler için değilde kalanlar içindir..insan sevdiği birini kaybetmeden anlayamıyor..ben anladım hem de çok iyi anladım ,mezarına bile ayaklarımın gitmediği..gidemediğim ,üşümesin diye üstünü örttüğünüz birinin cenazesine katılmadan anlayamazsınız beni..🥀 nasıl anlatayım..kıymet bilin olur mu çok bilin hem de.. toprak aldığını geri vermiyor.