Gece

"çabam sevilmek için değildi, sevdiğim içindi" diye yazmıştı biri .kalbimin bir köşesinde durur bu söz
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benim aklım fikrim sende, senin gelişinde, seni ne zaman göreceğim de, seni nasıl göreceğim de, beni görür görmez ne diyeceğinde.
İnsan sarıldığına değil, deli gibi sarılmak isteyip sarılamadığına aşık olur.
"Sevmek için sebep aramadım hiç, sesi yetti kalbime."
"unutmak zor, anlatmak imkansız"