Aybala

Aybala
@Gece_mavi_
öğrenci,müzisyen,voleybolcu
Fen lisesi
Sivas
Giresun, 12 Mayıs
137 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Ne güzel gülüyordun Andre! “Oysa çok gülenlerin yüreğinde keskin bir acı vardır...”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Gündüzü neyleyim güneşim sende kaldıysa.”
“Bensiz mutlu ol dedi, yaşa ama nefes al der gibi.”
Şunu unutma: “Bir kadın, kendisini tutkuyla seven bir erkeğe aşık olur.”
“Bu dünyanın yükü çekilecek gibi değil.”