Aybala

Aybala
@Gece_mavi_
öğrenci,müzisyen,voleybolcu
Fen lisesi
Sivas
Giresun, 12 Mayıs
137 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Ama bundan sonra kimseyi, kaybetmekten korkacak kadar sevmem.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bekliyorsun, bekliyorsun da ömür geçiyor sevgilim.
“Kalbi güzel olanların gözünden yaş eksik olmazmış.”
Sen her şeyden iki kere daha güzelsin.’
“Ben seni kimseye kötüleyemem. Çiçekli bir yol vardı, yürüdüm bitti derim. Ayaklarıma dikenler battı ama her ormanda olur böyle şeyler derim.”