Gece

Gece
@Geceee07
Kendimi seviyorum geceyi seviyorum siyahı seviyorum.. Tek aşkım Motor
Bu hesaba çoğunlukla hep şarkı attım. Bu soru size gelsin o zaman: Severek gidebilir mi insan?
1000Kitap
Gece
Gider...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu gecenin sorusu2:
Yediğin son şey kedinin adı olcak. Bu durumda kedinizin adı ne?
1000Kitap
Gece
Eklerr jahskdkd çok tatlı bi isim oldu 🤩
İnternette şöyle bir paylaşım gördüm... "Eğer bir lezbiyen açık giyinen bir kadını gördüğünde kendini kontrol edebiliyorsa ama bir erkek edemiyorsa, sorun hiçbir zaman kıyafet değildir.” Ben bir erkek olarak şunlarıda eklemek istiyorum (düşününce gerçekten doğru.) gerçek mesele kıyafet değil, insanın karakteri, terbiyesi ve kendini kontrol edebilme yeteneğidir. Saygı duyan , karakterli ve sınırlarını bilen biri başkasının ne giydiğine değil kendi davranışına bakar. Karşısındaki insanın ne giydiği hiçbir zaman bir bahane olmaz. Her insan kendi davranışlarından sorumludur.
1000Kitap
sylvia isimli okura yanıt verildi
Gece
@Bul_benii cidden mağrada yaşanmıyor artık hayır bide böyle konuşan yoldan geçen insanlar da var denk geldim ve o anlık şokla dondum kaldım ilk kez başıma gelmişti artık alıştım lafımı der geçip giderim