Gece

Okumak aydınlatmaz, karanlıkları arttırır.. harika:
"Yirmi yıldır okuyorum. Çok okudum. Okumaya doyamadım. Ben okudukça dünya küçüldü. Ben okudukça her insan, kendi felaketi karşısında seyirci konumuna düştü. Okuduğum her kitap, binbir köşeli iç dünyamın bir köşesini aydınlattı. Büyük ve zalim karanlığımın ağırlığı altındayım hala. Okumadığım kitapların bana küskün olduğunu biliyorum. Onlar bana, çınlayan karanlığımı hatırlatıyorlar." Filozof // Muzaffer Oruçoğlu
Alıntı
Gece isimli okura yanıt verildi
Gece
Eniz ☭ 🙂‍↔️
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Okumak aydınlatmaz, karanlıkları arttırır.. harika:
"Yirmi yıldır okuyorum. Çok okudum. Okumaya doyamadım. Ben okudukça dünya küçüldü. Ben okudukça her insan, kendi felaketi karşısında seyirci konumuna düştü. Okuduğum her kitap, binbir köşeli iç dünyamın bir köşesini aydınlattı. Büyük ve zalim karanlığımın ağırlığı altındayım hala. Okumadığım kitapların bana küskün olduğunu biliyorum. Onlar bana, çınlayan karanlığımı hatırlatıyorlar." Filozof // Muzaffer Oruçoğlu
Alıntı
Gece isimli okura yanıt verildi
Gece
Eniz ☭ Belki de perdenin kalkması değil, aralanması yeterlidir… bazen tüm ışık insanı kör edebiliyor
Okumak aydınlatmaz, karanlıkları arttırır.. harika:
"Yirmi yıldır okuyorum. Çok okudum. Okumaya doyamadım. Ben okudukça dünya küçüldü. Ben okudukça her insan, kendi felaketi karşısında seyirci konumuna düştü. Okuduğum her kitap, binbir köşeli iç dünyamın bir köşesini aydınlattı. Büyük ve zalim karanlığımın ağırlığı altındayım hala. Okumadığım kitapların bana küskün olduğunu biliyorum. Onlar bana, çınlayan karanlığımı hatırlatıyorlar." Filozof // Muzaffer Oruçoğlu
Alıntı
Gece
“Okudukça aydınlanan yerler var ama karanlığın da sesi duyuluyor… çok çarpıcı.”
Doğum günümde sobanın yanında hem kitap okuyacağım hem de boncuğu seveceğim ❤️🥳 sanıyorum ki ömrüm boyunca bundan daha güzel bir aktiviteyi bulamayacağım .. 🐈
Alıntı
Gece
Çok huzur verciği birşey yaa 🫠
Bu Duygular İnsanın Gerçekliklerini Oluşturur:
Dünyanın en güzel olaylarından biri: herhangi bir sokak canlısının güvenini kazanabilmeniz oluyor. Kulaklarını çekseniz, yüzünü mıncırsanız, kuyruğuyla oynasanız, göğsünüze yayılarak yatıp uykuya da dalsa hiçbir tedirginliğe kapılmaması… hatta veterinere götürdüğünüz zaman sizi görünce sakinleşmesi, başkalarından kaçarken size sığınması ve tüm bu duygularla size bağlı olduğunu hissetmeniz gerçekten güzel hissettiriyor. 🐈❤️
Alıntı
Eniz ☭ isimli okura yanıt verildi
Gece
Eniz ☭ maalesef ki öyle