Perseus

Perseus
@Geothee
SatirikŞair
Herkes... Hiç unutmam. Ortaokul 5. Sınıfta,Türkçe dersindeyiz. Belgisiz zamirleri öğrenirken örnekler arsında "Herkes"in olması beni şaşırtmıştı.Sonuçta "Herkes" di ve tüm insanları kaplıyordu.Belgisiz,belirsiz olması imkansızdı.Ögretmenime sormuştum ancak cevabına ikna olduğum söylenemezdi. Şimdi anlıyorum,aslında biz "Herkes"i gerçek anlamına göre değil bildiğimiz şekilde kullanıyorduk.Herkes aslında sadece hayal ettiklerimizdi. İçinde imkanı olmayanlar yoktu,kolu bacağı olmayanlar, engeli olanlar ve daha niceleri yoktu.Sadece olmasını istediklerimiz vardı.Işte bu yüzden Belgisizmiş meğer.Ama ben buna da ikna olmak istemiyorum.
Perseus
Gerçek hikayedir uydurma degil😊
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Allah herkese dua etmeyi dogru yola girmesini nasip etsin insallah 🌸🌸🌸🙏🙏🙏🙏
Perseus
Amin.Cümlemize.
SatirikŞair
Sensiz olunca olunamıyor Ya Rab! Yeri geldi yanmayan lambayla konuştum. Karanlık dünyasına akıttım hayallerimi. Artık düşüncelerim,ya aydınlık verecekti ona Ya da gömecekti zifiri karanlığa. Gün oldu gıcırdayan kapıyla dertleştim. Ben söyledim o dinledi,o söyledi ben dinledim. Ya dermanımdı onu yağlamak Ya da gıcırdamasıyla konuşmak. Vakti idi ısınamadık sobamla, Yüreğimiz yanarken titrerdik yanyana. Yaşamak asla olmadı ki boşuna, Beni ısıtan sen vardın solumda. İnsanlar deli sandılar,konuşmadılar Bela sandılar,dertleşmediler. Vahşi sandılar,soğuk kaldılar. Bir tek sensiz sanmadılar,haklı çıktılar.
Anka isimli okura yanıt verildi
Perseus
Buna cok sevindim.
SatirikŞair
Sensiz olunca olunamıyor Ya Rab! Yeri geldi yanmayan lambayla konuştum. Karanlık dünyasına akıttım hayallerimi. Artık düşüncelerim,ya aydınlık verecekti ona Ya da gömecekti zifiri karanlığa. Gün oldu gıcırdayan kapıyla dertleştim. Ben söyledim o dinledi,o söyledi ben dinledim. Ya dermanımdı onu yağlamak Ya da gıcırdamasıyla konuşmak. Vakti idi ısınamadık sobamla, Yüreğimiz yanarken titrerdik yanyana. Yaşamak asla olmadı ki boşuna, Beni ısıtan sen vardın solumda. İnsanlar deli sandılar,konuşmadılar Bela sandılar,dertleşmediler. Vahşi sandılar,soğuk kaldılar. Bir tek sensiz sanmadılar,haklı çıktılar.
Anka isimli okura yanıt verildi
Perseus
Kendime aittir efenim.umarim begenmissinizdir