Geveze Adam

Geveze Adam
@Geveze_Adam
Yalnız mısın? Üzülme… Yanlış bir kalbin mağazasında olmaktan iyidir.
Reklam
Seni tanıyamıyorum artık. Künefe gibi için kaşar dışın ise çok tatlı.
Kime kıymet versem hayatımı 'kıyamete' çevirmesini iyi biliyor.
Sabrımın sınırları taştığında hayatımdan silemeyeceğim insan yoktur. Kimsenin ardından koşmayın çünkü seven insan yan yana yürür.
Şimdi sеn gittin ya, şairin dеdiği gibi hеrkеsi sana bеnzеtiyorum. Bu da mı o şеrеfsiz acaba diyorum!
Reklam