Sürekli kurban rolu oynayan insanlari sevmiyorum.
Sürekli sorunlari olduğunu söyleyen insanlara sempati duymuyorum.
Benimde hergün başima bir şeyler geliyor.
Dünyanin geri kalaninda kendi sorunlarina kendin çözüm bul.
Kurtarici bulma arayisindan vazgec.
Kurtarici ariyorsan kendine bak.