İnsanlar mahrumiyetten kurtuldukça; telgraflar, telefonlar, kitaplar, gazeteler ve dergiler arttıkça; tutarsız yalanları, riyakarlıkları yayma vasıtaları da artmış olacak ve insanlar birbirinden daha çok koparak sonuçta daha mutsuz olacaklar ki bunun gerçekleştiğini zaten şimdiden görüyoruz.
Kimi zaman kendimizi günün yirmi dört saatten fazla olmasını dilerken buluyoruz ama öyle olsa bile bu, hiçbir şeyi çözmezdi. Sorunun kısıtlı zamanımızın olması olmadığı ortada. Daha çok diğer herseyin aşırı yüklemesi altındayız.