Eğer senden eminsem senin için gireceğim hiçbir savaştan şüphen olmasın ve ben senden eminim güzelimmmm o savaşın sonunda ölecwğimi bilsemde umursamadan gözümü kırpmadan girerim seni çok seviyorum minik balımmmmm.
Bazen en sevdiklerine bile yük oluyormuş gibi hissedermiş insan. Osamu dazai'nin dediği gibi:
"Ben hâlâ ölmeyi bile becerememiş; utanmaz, aptal bir hayaletten, yaşayan bir cesetten başka bişey değilim..."
Herkese iyiyim demekten yoruldum amk. Bilmiyorum benmi kötü birisi oldum, yoksa artık gereğinden fazlamı vicdan yapıyorum. Önceden olsa rahatça çözeceğim sorunları şimdi o kırılmasın bu üzülmesin diye milleti düşünmekten çözemiyorum. "Eski ben olsaydı napardı" diye soruyorum kendime verdiğim cevaplardan kendim korkuyorum bu yüzden rica ediyorum sabrımın sınırlarındayım kafam iyi değil beni eskiye döndürmeyin lütfen. Eğer dönersem emin olun olacaklar kimsenin hoşuna gitmeyecek.