Gizem K.

Gizem K.
@Gizemg
İngilizce Öğretmeni
Samsun
5 okur puanı
Ocak 2015 tarihinde katıldı
"... Ama acıyla aram iyidir. Hayatta kalmak için ödenen ufak bir bedel işte."
Sayfa 96 - Hendrich·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"... Bir ip cambazının iyi olduğu nasıl anlaşılır, biliyor musun?" "Nasıl?" "Hálá hayatta olmasından." Kendi esprisine güldükten sonra devam ediyor. "Her neyse, bana ipi kontrol altında tutmanın sırrını anlatmıştı. İşin sırrının gevşeyip aşağıdaki boşluğu unutmakta olduğunu söyleyenlerin fena halde yanıldıklarını söylemişti. İşin sırrı bunun tam aksi. İşin sırrı 'asla gevşememekte'. Iyi olduğuna hiçbir zaman inanmamakta. "
Sayfa 74 - Tom·Kitabı okudu
"Bildik bir klostrofobi hissi geliyor. Sıkışmışlık. Dünya hiçbir yere saklanamayacağım kadar küçükmüş gibi."
Sayfa 63·Kitabı okudu
"... İnsan yaşadıkça, zorlaşıyor. Anları yakalamak. Gelip geçen kısacık anları. Geçmiş ya da geleceğin dışında bir şeyde yaşayabilmek. Sahiden burada olmak."
Sayfa 19·Kitabı okudu
"... ve tek yapabileceğimiz, gerçekliğin kendisinden çok gerçekliğe dair anılarımıza sadık kalmaktır ki o da tam aynı şey olmasa bile gerçeklikle yakından ilintilidir."
Sayfa 24·Kitabı okudu