"... Bir ip cambazının iyi olduğu nasıl anlaşılır, biliyor musun?"
"Nasıl?"
"Hálá hayatta olmasından."
Kendi esprisine güldükten sonra devam ediyor. "Her neyse, bana ipi kontrol altında tutmanın sırrını anlatmıştı. İşin sırrının gevşeyip aşağıdaki boşluğu unutmakta olduğunu söyleyenlerin fena halde yanıldıklarını söylemişti. İşin sırrı bunun tam aksi. İşin sırrı 'asla gevşememekte'. Iyi olduğuna hiçbir zaman inanmamakta. "
"... İnsan yaşadıkça, zorlaşıyor. Anları yakalamak. Gelip geçen kısacık anları. Geçmiş ya da geleceğin dışında bir şeyde yaşayabilmek. Sahiden burada olmak."
"... ve tek yapabileceğimiz, gerçekliğin kendisinden çok gerçekliğe dair anılarımıza sadık kalmaktır ki o da tam aynı şey olmasa bile gerçeklikle yakından ilintilidir."