ffsdgsdg

ffsdgsdg
@Gkhn_11
velhasıl kelam ''HAYIRLISI''
Öğrenci
Üniversite
21 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Bir insana deger vermek, özen göstermek,kıymetini bilmekte bir kültürdür. Bunun eğitimi yoktur. Kitaplarda yazmaz.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
En uzun yoldur insanın içi.
"Koşmak ve çabalamak yormaz insanı. İnsanı yoran gerçekleşmeyen hayalleridir."
Gece olunca, insan duyguları daha fazla yoğunlaşıyor. İlham falan değil bu. Ölümle uyku benzer şeyler olarak nitelendirilir hep. O yüzden insan gece olunca insan olduğunu hatırlıyor. Hesaplaşıyor. Hem hayatla, hem insanla, hem de kendiyle. Sanki hayatın son anları gibi gece. İnsan muhasebe yapıyor. Bu yüzden gece doğruları söyleyen iyi dosttur. Ona inanın, güvenin. Gece sağlam bir arkadaştır.
Gece insanın kendini gözden geçirdiği, yıkayıp arındırdığı ve yenilenip yarına hazırlandığı en özel anlardan biridir.