“ İçimde büyümene engel olamıyorum , 25 bin adım yürüdüm peşimi bırakmadın. “
Ve ben bunu tek solukta okumuştum mutluluktan delirmiştim ama aklı başında gibi rol yapmıştım o gün , kendim gibi olma fırsatım olmadı bugün de sen yoksun
Ama bilirim bin fersahtan da olsa duyarız birbirimizi
Keşke ölümün şakası olsaymış ( ben hâlâ inanamıyorum)
Ölümün öldüğü yer de ki alemde buluşmak üzere..
Ve tıpkı dediğin gibi ;
“ Yoksun ama duruyorsun “