Kendini aramak.. İnsanın hayatı boyunca yapmaya çalıştığı o sahip olma yetisi.. Hani belki sahip olsa değerini bilmeden onu da kaybedecek. Bu riski alarak nasıl hâlâ bu kadar çırpınabiliyoruz aklım almıyor. Tamam, mutlu olabilme ihtimalimiz de var. Ama biz zaten onu bulamadığımız için bu kadar zevk almıyor muyuz? Çünkü acı çekiyoruz ve eminim çoğu insan acıdan zevk alıyor. Bu bizim suçumuz değil. Alıştırılmışız buna ve alıştığımız bu ortamdan, bu duygudan vazgeçmek bize çok zor geliyor..