Ben duygularımı yitiriyorum galiba yavaş yavaş. Böyle bir şey, bir şeyler nasıl hissedeceğimi kontrol ediyor. Buna o karar veriyor. Sonra ben direniyorum, somut bir şey varmış gibi karşı çıkıyorum ona. O daha da bastırıyor, o kadar çok üzerime geliyor ki kalbimde, beynimde bir bomba patlamaya başlıyor sanki. Sonra o bombanın kalıntıları içimde birikiyor, birikiyor ve benliğimi yitirmeme neden oluyor.