Peki bir insan evlendiği insandan neden boşanır.? Zamanında onca emek çaba sarf etmiş, böyle oluruz söyle oluruz hayalleri kurulmuş. En fazla 5 sene sonunda neden boşanır ki bunun asıl nedeni nedir.? kök nedeni yani aslında hepsi aynı baktığımız zaman ve hepsi aynı ise neden, o neden olamaz bunda başka bir iş var ama nee?