《《♡AZUR ♡》》

《《♡AZUR ♡》》
@Gocebem
Rabbine yönel . O bırakmaz kulunu ... Herşey güzel olucak !!!
Insan kahve ile kendini Çayla hayatı seviyor ....
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
PAPATYALAR DİYORUM AZİZİM , NE GÜZEL ŞEY ...🌼🌼🌼🌼🌼
GÖNÜL yorgun düştüğünde, YÜREK dilsiz kalır ... 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Kalbim çok açıyor anne !! Ne yapicam ben ...?? 😥😥
" Şurama batan " diyor şair, Şurama batan Özlem demeselerdi, Bıçak derdim... ●●●●Cemal Süreya ●●●●