《《♡AZUR ♡》》

《《♡AZUR ♡》》
@Gocebem
Rabbine yönel . O bırakmaz kulunu ... Herşey güzel olucak !!!
Kalbim sana yenildi . Bu ne güzel mağlubiyet nefesim ...😊😊😊👍
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gülüşüne yağmur damlası çarpsa , şiir olur . Bunu bir ben bilirim birde gökyüzü...
Bir şarkıyı başa sarıp tekrar tekrar dinliyorsan Başa sardığin o şarkı değil, HAYALLERINDİR...
Çok gülen insanlar var , Onlara yalnız kaldiklarun da iyi bakın. Gözlerini bir yere sabitleyip dalişlarını izleyin ... Anlayacaksınız... *Lâ edri *