《《♡AZUR ♡》》

《《♡AZUR ♡》》
@Gocebem
Rabbine yönel . O bırakmaz kulunu ... Herşey güzel olucak !!!
" Yüreğini sevdiğim... " demiş meczup . "Canımı üzmeye AHTIN MI VAR ??? "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve sen yine üzüldüğünde , Ağız dolusu ; RABBİM !!! De ....🤲🤲🤲
Velhasıl kelam Çay demini , Insan edebini kaybetmemeli... 🤔🤔
Gece olur , gün eskir. Aylar geçer, yıl eskir . Yolun yarısından sonra , insan eskir . Eskimeyen bir kaç şey varsa hayata dair , Biri yarın, Biri umut , Biri sevgidir ... 💕💕💕💕
Umudunu yitirme ; Şu hayatta bir şeyin bitişi , Her zaman başka birseyin başlamasına sebep olmuştur... 🍁🍁🍁🍁