Gökçe

Gökçe
@Gokcee17
Dünya güzel olsaydı, doğarken ağlamazdık. Yaşarken temiz kalsaydık ölünce yıkanmazdık
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gri kirlenmiş bir beyazmıydı, yoksa iyileşmeye çalışan bir siyah mı?
Herşey göründüğü gibi olsaydı, eline aldığın deniz suyu mavi olurdu
-Ne zaman unuttun onu? Hiç unutmadım. Sadece alıştım yokluğuna. -Zor olmadı mı? Çok. Ama insan unutmasa da susmasını öğreniyor. -Peki ya kalbin? O hala onun adını fısıldıyor... Her gece.
Yalnız kendi başın mı dertli sanırsın, Gölgesi yeryüzünde avare insan? Taş da istemezdi yosun tuttuğunu; Solmakta her çiçek kokusu uçunca.