Hayatınızda daha önce hiç ağlamamış gibi ağlarsınız. Gözyaşlarınız dökülürken yüzünüzü acıtır, yüreğiniz sıkışır. Bunun adı üzüntü değildir. Bu düpedüz çaresizliktir.
Ailenizi kaybettiğinizde öksüz kalırsınız. Eşinizi kaybettiğinizde dul kalırsınız. Çocuğunuzu kaybederseniz, kaldığınız duruma verilecek bir isim bile yoktur.